17 juli 2010

Nieuwsbrief

Beste lezers,

Deze aparte nieuwsbrief om u te laten weten dat ik de formule wil herdenken. Tijdens de vakantieperiode ga ik alles op een rijtje zetten. Het is niet de bedoeling om te stoppen maar de oorspronkelijke opzet is een beetje uit balans geraakt door mijn méér gelezen column ‘ANDERS GELEZEN’ waarin ik vanuit een Vlaamse invalshoek commentaar geef op de media en de politiek.

Hoe het zal evolueren weet ik dus zelf nog niet maar misschien is een tweewekelijkse nieuwsbrief met meer persoonlijke bijdragen over onderwerpen die belangrijk zijn voor weldenkend Vlaanderen, een alternatief.

Vandaar mijn vraag aan alle lezers: wat zou u in de toekomst willen vinden in de nieuwsbrief? Of gewoon blijven bij de huidige vorm en frequentie?

Er blijft alvast één zekerheid:
Mop van de week

Rijdt een Arabier op zijn kameel, met zijn vrouw tien meter voor hem.
Drie oude, wijze Arabieren zien het hoofdschuddend aan.
Een van de oude mannen vraagt aan de man: "Waarom laat je jouw vrouw voor je, want in de Koran staat dat ze tien meter achter je moet lopen?"
"Dat is wel zo", zegt de Arabier, "maar toen Mohammed de Koran schreef waren er nog geen landmijnen!"

Tot ziens,
Pjotr

Geen opmerkingen: